Woningstichting Union geeft een bestelbus aan HCR!

Een aantal auto’s van Woningstichting Union uit Oud Beijerland zijn aan vervanging toe. Dat betekend dat er wat met de oude auto’s gedaan moet worden. Het meest voor de hand liggend is natuurlijk de auto’s inruilen. Maar nee, het bestuur van de Woningstichting heeft besloten de auto’s te verloten. Goede doelen konden op de auto’s inschrijven. Ook stichting HCR heeft ingeschreven omdat de oude bus die in Nederland gebruikt wordt om spullen op te halen helemaal op is.

Met spanning hebben we de uitslag afgewacht. Kortgeleden kregen we bericht dat één van de auto’s aan HCR gegeven wordt. U kunt wel begriipen dat we daar ontzettend blij mee zijn. Donderdag 18 december is het zover: dan vindt de officiele overhandiging plaats van de Union bus aan de Stichting HCR. Om 15.30 zal dhr Hitzert, directeur, de sleutels overhandigen aan HCR.

We bedanken woningstichting Union voor deze geweldige bijdrage!

de auto:

Categorie: Acties, Stichting HCR · Tags:

1 Reactie op “Woningstichting Union geeft een bestelbus aan HCR!”
  1. johan schreef:

fijn dat er nu weer een goede auto is om de spullen op te halen hopelijk gaat ie een hele tijd mee