Werkgroep Krimpen nodigt u van harte uit!

UPDATE: DE VERKOPING VAN 12 FEBRUARI HEEFT 17.003,11 EURO OPGEBRACHT!

Werkgroep Krimpen aan den IJssel van de Stichting Hulpverlening door Christenen in Roemenië (HCR) nodigt u van harte uit voor onze jaarlijkse Verkoping & Rommelmarkt.

Deze zal gehouden worden op D.V.

Zaterdag 12 februari 2011

Krimpenerwaard College
Driekamp 4, Krimpen a/d IJssel

van 10.00 tot 15.30 uur

Heeft u spullen die u niet meer gebruikt of heeft u boeken die u op wilt ruimen, neemt u dan a.u.b. contact met ons op, deze spullen willen wij graag verkopen op onze rommelmarkt (Dhr. Stijnen, tel. 0180‐550402). U kunt uw spullen en boeken ook vrijdagavond 11 februari a.s. vanaf 19.00 uur afgeven bij : Krimpenerwaard College.

PARKEREN
Gelukkig hebben wij ieder jaar een druk bezochte verkoping en rommelmarkt. Wilt u er a.u.b. op letten dat de doorgaande weg aan de voorzijde van de school niet wordt geblokkeerd. U kan de auto eventueel ook parkeren op de Groenendaal (bij Kinderdagverblijf de Goudvis/Groenendaal 3). Dit jaar weer meer ruimte. Volgt u de borden en kom alles tegen. U kunt ook gebruik maken van de plattegrond in het boekje. (download boekje : klik hier)

Categorie: Acties, Werkgroep HCR - IJssel en lek · Tags:

1 Reactie op “Werkgroep Krimpen nodigt u van harte uit!”
  1. johan schreef:

Dit is een prachtig resultaat met een dag verkoping bij elkaar gehaald