Voedselpakketten verzameld en verzendklaar gemaakt! Update

Update 11 december 2010,

Vandaag hebben een vrachtwagen met voedselpakketten geladen in Piershil. De vrachtwagen konden we laden met 750! voedselpakketten, diverse pallets met uien, aardappelen en conserven. Ook zijn er nog 44 autobanden meegegaan voor de voertuigen van Asociatia Betania.

Een ieder die deze actie heeft gesteund op wat voor manier dan ook willen wij hartelijk danken voor de inzet. Het is boven verwachting verlopen. Dank u wel! D.V. Volgend jaar hopen wij weer op u te kunnen rekenen.

bericht van 01 december 2010:

De actie om voedselpakketten te verzamelen is een succes geworden. Afgelopen zaterdag 27 november zijn door vrijwilligers al 500 pakketten verzendklaar gemaakt. Heel veel mensen en bedrijven reageerden postitief op deze actie. Onze enthousiaste vrijwilligers maken de pakketten klaar voor het transport dat op 11 december richting Bacau vertrekt.

De pakketten worden gebruikt om mensen die op weg zijn naar een zelfstandig bestaan te ondersteunen: een steuntje in de rug naar een zelfstandig bestaan!

Allen die aan deze actie bijdragen en/of meewerken: heel veel dank!

Categorie: Acties, Stichting HCR · Tags:

1 Reactie op “Voedselpakketten verzameld en verzendklaar gemaakt! Update”
  1. JM schreef:

Een geweldige aktie geweest
    Geschoeid op een goede leest
    Veel kontakten en indrukken
    Deze aktie moest gewoon lukken
    Voor de inzet waren velen bereid
    Hartelijk bedankt voor de spontaniteit.