Terugblik op de verkoping in Krimpen

De jaarlijkse verkoping, georganiseerd door werkgroep HCR – Krimpen, is inmiddels een traditie geworden in Krimpen aan den IJssel en omstreken. Afgelopen zaterdag 31 januari was het ook weer erg gezellig. De verkoping trok opnieuw heel veel belangstelling van de Krimpenaren en mensen uit de omtrek. Deze drukte zorgde voor een fijne atmosfeer en uit de reacties van de bezoekers konden we opmaken dat het voor de meeste mensen een echt uitstapje was.

De opbrengst van de verkoping is dit jaar niet gering: 14.758,88 euro. Dat is ongeveer 10% meer als vorig jaar zegt de voorzitter van Werkgroep HCR – Krimpen aan den IJssel, Teunis Pols. De opbrengst is bestemd voor de projecten van Stichting HCR in Roemenie.

Categorie: Stichting HCR, Werkgroepen · Tags:

3 Reacties op “Terugblik op de verkoping in Krimpen”
  1. JM schreef:

veel waardering voor de organisatie en vrijwilligers, om stil van te worden. Een prachtig is ons gegeven.

2. AK schreef:

Het was echt een super verkoop. De sfeer was goed, de mensen gezellig en vrijgevig voor onze medemens in Roemenië. Ik roep op om het werk van de stichting te verbreiden en rond te vertellen. Ik hoop ook dat er nog meer vrijwilligers zin krijgen om mee te doen. Laat het weten en meld je aan!!!!!!!!!!

3. tonny schreef:

Wat een geweldige opbrengst. Een nieuw record. Ga zo door met jullie fantastische vrijwilligers, en dat er maar meer van zulke groepen in het land mogenkomen.