Strandsponsorloop HCR

Vrijdagavond 3 juli organiseren we de jaarlijkse strandsponsorloop ten bate van Stichting Hulpverlening door Christenen in Roemenie. We lopen in totaal 17 km over het strand. We starten in Hoek van Holland en lopen via ‘s-Gravenzande naar Monster. Daar blazen we even uit en lopen vervolgens terug naar Hoek van Holland. Natuurlijk kan een ieder voor zich lopen, maar ook een groepje is erg gezellig. Dus vraag je familie, vrienden, collega’s en bekenden want iedereen kan mee doen!

Is 17 km iets te ver? Geen probleem, de helft kan ook! Loop mee tot ‘s-Gravenzande, doe gezellig een kopje koffie, thee of fris en loop weer terug naar Hoek van Holland. Zo is het ook voor de kinderen een leuke actie en een gezellig uitje!

(kinderen onder de 12 jaar alleen onder begeleiding van een volwassene)

U kunt zich opgeven bij Fam. T. Pols via tel. 0180-511520 of via de mail naar t.pols@stichtinghcr.nl

U krijgt dan verdere informatie van ons. Wij hopen op veel positieve reacties.

Werkgroep HCR Krimpen a/d IJssel

Meer informatie (word documenten):

brief-strandsponsorloop-dd-juli-2009

sponsorlijst-algemeen

Categorie: Stichting HCR, Werkgroepen · Tags:

2 Reacties op “Strandsponsorloop HCR”
  1. JM schreef:

Persoonlijk heb ik mogen ervaren
    Hoe schitterend de vergezichten waren
    Het nodigt zeker uit, ook voor het doel
    Wat je overhoud, is een goed gevoel.

2. sjaak schreef:

Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan en dat was echt heel mooi.
    Het is lekker ontspannend en tegelijk haal je geld op voor een goed doel.
    Temeer deed ik het voor het goede doel want als je de berichten ziet in het foldertje van de hcr dan is het zeker van belang dat er zeker in deze tijden van crisis die ook hen treft wat voor onze medemens gedaan moet worden, dus bij deze nodig ik een ieder uit om mee te lopen voor dit prachtige doel.