Scharreleieren voor HCR

De familie Hak kennen we al heel lang. Mari Hak reed in het verleden regelmatig naar Bacau met zijn eigen vrachtwagen. Meestal had hij niet zo heel veel tijd om in Bacau te blijven. Tijd voor een praatje was er altijd. “Zo, hebben jullie nog een beetje koffie voor in de thermoskannen, dan ga ik maar weer… Nou het beste hoor” Zo ging dat.

Door de jaren heen is familie Hak heel betrokken gebleven bij stichting HCR. We werden altijd op de hoogte gehouden van gezinsuitbreiding en ze waren diverse keren te zien op evenementen die stichting HCR organiseerde. Ook in moeilijke momenten was er altijd wel een bericht van medeleven van de familie Hak. Altijd actief voor en met stichting HCR.

Wat we niet wisten is het feit dat deze familie eieren verkoopt voor stichting HCR! We kregen daarover het volgende bericht:

“Om iets te kunnen doen voor de HCR bedachten we dat we de eieren van onze kippen wel kunnen verkopen voor het goede doel. We hebben al € 96,– verdiend en dat hopen we naar de HCR over te maken.Ook nu we verhuisd zijn hopen we gewoon verder te gaan met de eierenverkoop want de kippen zijn mee verhuisd en inmiddels zijn er heel wat mensen die ‘t weten en bij ons eieren komen kopen.”

Op de onderstaande foto zien we Jeroen en Dirk in actie!

Wij bedanken familie Hak voor de enorme inzet en betrokkenheid bij het werk in Roemenië. Al heel veel jaren.

Jeroen en Dirk verkopen eieren voor de HCR

Categorie: Stichting HCR · Tags:

3 Reacties op “Scharreleieren voor HCR”
  1. johan schreef:

jong geleerd is oud gedaan
    de zorgrn voor mede mensen
    ga zo door

2. oma schreef:

wat geweldig zeg.
    wij hebben zelf kippen,
    anders zou ik ze ook kopen.

3. Marco van der Grond schreef:

Leuk idee!!
    Succes met verkopen!