Over de familiedagen in Hardenberg

De familiedagen in de evenementenhal te Hardenberg werden weer door veel gezinnen bezocht. We hebben onze stichting daar weer prima kunnen promoten en spraken veel mensen over het werk dat de stichting in Roemenië doet.

Opmerkelijk is dat er behoorlijk veel mensen in dat land zijn geweest en daar heel wat verhalen over konden vertellen. Toch viel op dat veel stichtingen of groepen hun activiteiten gingen verminderen wegens sterk stijgende kosten van transportmiddelen en andere oorzaken. Dat verbaast ook niet met de huidige brandstofprijzen. Het werk dat HCR/Betania doet mag tamelijk uniek genoemd worden in de stad Bacau en provincie Bacau. Vier centra voor kinderen en jongeren die het uiterst moeilijk hebben en daarnaast het evangelisatiewerk met de hulp aan de arme gezinnen. Je kunt er op zo’n gelegenheid veel over vertellen. Naast de verkoop van echte Goudse stroopwafels en eigengemaakte cadeauartikelen waren er ook fotokaarten te koop.

Caroline Seegers heeft een mooie collectie gemaakt en een deel van haar opbrengst komt ten goede van de stichting. Zij heeft een website waarop u ze kunt bestellen www.carolinefotokaarten.nl.

Erg in trek was het snoepjes (muizen) raden, je kon hiermee een fotocamera winnen. We willen alvast verklappen dat er 208 muizen in de pot zaten. Binnenkort wordt de winnaar bekend gemaakt.

Categorie: Acties, PR/Fondswerving, Stichting HCR · Tags: