Nieuwsbrief HCR – februari 2009

De nieuwe nieuwsbrief is naar u onderweg! Deze keer het thema; Stichting HCR 15 jaar, een terugblik van de activiteiten maar ook veel nieuwe onderwerpen. Als u de nieuwsbrief niet ontvangt kunt u zich hiervoor aanmelden bij de secretaris van onze Stichting (zie: contact). U kunt de nieuwsbrief ook downloaden via deze internetpagina. We laten u vast een stukje meelezen uit nieuwsbrief van februari:

“Deze nieuwsbrief besteden we wel veel aandacht aan het feit dat de Stichting H.C.R. op 22 april a.s. 15 jaar hoopt te bestaan. In dit artikel vatten wij voor u in grote lijnen de afgelopen jaren samen, kijken we naar de situatie zoals deze nu is en vragen we ons af wat de toekomst voor de H.C.R. zal zijn.”

“Om hulpgoederen naar opslagplaatsen in Nederland te vervoeren maken we gebruik van een bus. Deze was echter aan vervanging toe. Dat brengt weer extra kosten met zich mee en daarom zijn we bijzonder dankbaar voor het initiatief van UNION te Oud-Beijerland om ons ze bus te schenken.”

” Vrijwilligers voor Roemenië: Voor deze rubriek zijn we in gesprek met Marco en Ellen van der Grond.
Marco (28 jaar) en Ellen (24 jaar) zijn getrouwd sinds 2004, wonen in Capelle aan den IJssel en hebben 2 schatjes van kinderen.”

“Onze wens is het nieuwe jaar af te sluiten met een positief saldo, zodat wij naast de structurele hulp ook wat meer zekerheid kunnen bieden aan de hulpbehoevenden evenals aan de hulpverleners.”‘

De rest van de  artikelen en onderwerpen  kunt u lezen in onze nieuwsbrief van februari 2009.

Categorie: Stichting HCR · Tags: