Nieuwe keuken voor opvangcentrum “de Tulp” Bacau

In het kader van onze organisatie in Bacau functioneert het opvangcentrum voor misbruikte en verwaarloosde kinderen “de Tulp”. Gezien het feit dat er weinig voorzieningen zijn voor deze “categorie” kinderen hebben we vaak kinderen die op een ernstige manier misbruikt en/of verwaarloosd zijn in ons centrum. Dat betekent ook dat het aantal aanvragen groot is. De afgelopen 10 jaar hebben honderden kinderen een tijdelijk verblijf gehad in “de Tulp” Ook onze keuken was 10 jaar oud en nodig aan vervanging toe.

Via W.J. Vroegindeweij montage, heeft het bedrijf Tulp keukens uit Nederland een nieuwe keuken ter beschikking gesteld. Een kwaliteitskeuken waar we de komende jaren weer mee vooruit kunnen. Een groep vrijwilligers onder leiding van Wim Vroegindeweij heeft de keuken in ons opvangcentrum geplaatst. Op de foto’s kunt u zien wat het resultaat is.

Naast het plaatsen van de keuken heeft de groep van 10 vrijwilligers ook het dak van ons therapiebad vernieuwd en onderhoudswerkzaamheden aan dagverblijf “Betania” verricht. Het is heel mooi dat een groep vrijwilligers zich op deze manier inzet. We zijn daar heel blij mee. Ook de betrokkenheid van Tulp keukens en het doneren van de keuken is bijzonder. Ook firma Gebufa uit Genemuiden willen we bedanken. Zij zorgden dat de keuken kosteloos naar Roemenië vervoerd werd. zie ook: foto’s

1 Reactie op “Nieuwe keuken voor opvangcentrum “de Tulp” Bacau”
  1. johan schreef:

in het echt is ienog veel mooier dan op de foto’s