Lylicards kaarten – verkoop op Nieuwjaarsreceptie HCR!

Lyli Cards is aanstaande vrijdag 15 januari aanwezig met een kraam op de Nieuwjaarsreceptie (19:30 inloop, 20:00 start, Duikerlaan 402, Capelle aan den IJssel) van Stichting HCR.

Tijdens deze receptie heeft Lyli Cards een verrassing, een leuke korting voor de klanten die tijdens die bij deze gelegenheid iets kopen!

Vanaf januari 2016 wordt door Lyli Cards voor een nieuw doel gespaard, namelijk Stichting HCR. Per verkochte kaart, geurzakje en vel labels schenkt Lyli Cards 25 eurocent. Lyli Cards steunt het project ‘Bureau Sociale Raad en Bijstand‘. Dit project is opgericht om school- en gezinsverlating te voorkomen. De doelen van het project zijn: kinderen binnen het gezin houden, zorgen dat kinderen naar school blijven gaan, (re)integratie van kinderen of jongeren in hun school, het tegengaan van opname van kinderen in tehuizen en het uiteenvallen van gezinnen voorkomen.

Bezoek de webwinkel van Lyli Cards, daar kunt u natuurlijk ook bestellen uit het uitgebreide assortiment:

Ben je op zoek naar mooie kaarten voor een leuke prijs? Bij Lyli Cards ben je aan het juiste adres! Je vindt er een grote collectie ansichtkaarten, wenskaarten en fotokaarten in allerlei soorten en maten. Leuke nostalgische kaarten, kaarten met vrolijke kleuren en prints, brocante kaarten, herenkaarten, je vindt het allemaal in de webwinkel. Daarnaast vindt je geurzakjes en nostalgische labels. Kortom, alles om iemand een speciaal moment te (laten) bezorgen!

LyliCards

Categorie: Stichting HCR · Tags: