Kinderzangdag in Hasselt

Op D.V. zaterdag 19 mei organiseert de stichting Selectief een kinderzangdag in de Grote Kerk van Hasselt. Kinderen mogen die dag samen komen zingen o.l.v. meester Van Arnhem.

Ook het jeugd- en kinderkoor Cantilena uit Staphorst is van de partij. Jan Grootenboer begeleidt de kinderzang op het orgel. Verder werken de volgende musici mee: Henk van der Maten (piano), Leon Koppelman (panfluit) en Corrie Wielink (viool).

Van de kinderzangdag wordt een cd-opname gemaakt. De deelnemende kinderen kunnen vooraf al cd’s laten bestellen door ouders, familie en bekenden. Van elke cd die ze in de voorverkoop verkopen, is € 1,- voor het kind zelf.
’s Morgens worden er al opnames gemaakt met alleen het jeugd- en kinderkoor Cantilena. De overige kinderen zijn om 13.30 uur welkom. Alle kinderen vanaf ca. 6 jaar worden van harte uitgenodigd voor deze kinderzangdag! Ook ouders zijn van harte welkom om te komen luisteren. Zij mogen vanaf 15.45 uur ook nog een poosje met de kinderen meezingen. Kinderen die willen deelnemen aan de kinderzangdag, kunnen vooraf opgegeven te worden. Dit kan per e-mail: selectief@solcon.nl of telefonisch: 0522-462738 of 038-3857789.

Deelname aan de kinderzangdag is gratis. Wel wordt er een collecte gehouden. Deze is bestemd voor de stichting Hulpverlening door Christenen in Roemenië (HCR).

Categorie: Acties, Stichting HCR · Tags: