Jetset in actie!

Van 6 tot 11 augustus hadden we de JetSet jongerengroep uit Tubbergen op bezoek in Bacau. Een actieve werkvakantie, een week waarin heel veel werk verzet is! De groep heeft de afgelopen tijd actie gevoerd om de ruimte rondom het multifunctionele dagactiviteitencentrum in orde te maken. Dat werd serieus aangepakt.

Maandag werd er actief begonnen met het maken van een zandbed voor de bestrating. Met man en macht werd het zand verplaatst op de juiste plaats. Toen begon het tegelwerk. Roemenië zou Roemenië niet zijn als het allemaal zou kloppen! De tegels die dezelfde maat moesten zijn waren van verschillende dikte maar ook de breedte klopte niet helemaal 🙂

De vertegenwoordiger van de leverancier probeerde ons en de groep duidelijk te maken dat alles wel klopte, maar dan kwam hij niet mee weg. Toch is er een een oplossing gevonden en kwam alles weer in orde. U kunt op de foto’s het prachtige resultaat van het straatwerk zien. Ook werd er een prachtige muurschildering gemaakt: de vier jaargetijden.

Om te zien waar onze toekomstige clienten vandaan komen werden er ook bezoeken aan families gebracht. In de reacties daarop hebben we gezien dat deze bezoeken veel indrukken achterlaten.

De Jetset groep heeft laten zien dat er heel wat werk verzet kan worden in een week! Dank voor alle inzet in Nederland en in Roemenië en we hopen dat jullie nog lang betrokken blijven bij het werk van HCR.

Categorie: Projectgroep · Tags:

3 Reacties op “Jetset in actie!”
  1. Annemijn schreef:

Het was een hele speciale week. Die 2 jaar geld inzamelen was het meer dan waard! Ik heb gezien dat de stichting HCR erg goed werk doet en ik ben blij dat ik daar een deel van heb mogen zijn.

2. Pleun schreef:

Ik sluit me vanuit het bestuur volledig aan bij de woorden van André: heel veel dank aan Jetset én heel veel dank aan Pieter-Barend en andere HCR-ers die dit mogelijk hebben gemaakt.

3. tp schreef:

Een geweldig reseltaat van een geweldige groep jetseters.
    Zoals Andre zecht zou het fijn zijn om op een of andere manier het contact te behouden omdat hulp dringend nodig blijft.