Jaarlijkse Verkoping & Rommelmarkt.

Werkgroep IJssel en Lek van de Stichting Hulpverlening door Christenen in Roemenië (HCR) nodigt u van harte uit voor de jaarlijkse Verkoping & Rommelmarkt.

Deze zal gehouden worden op: Zaterdag 11 Maart 2017 van 9.30 tot 15.30 uur

Wegens het grote succes van vorig jaar, willen we ook dit jaar onze verkoping houden op het Tuyterplein (Krimpen aan den IJssel).

Wij hopen u hier allen te ontmoeten!

PS:

Leerlingen groep 1 – 4

Zit jij in groep 1-4 en kom jij ook naar de verkoping van de HCR? Kleur dan deze kleurplaat (download) heel mooi in en lever hem in bij de knutseltent en misschien win jij wel iets heel leuks! En anders zijn er vast nog wel heel veel andere leuke dingen te doen voor jou! De verkoping is op D.V. 11 maart en begint om half 10 op het Tuyterplein in Krimpen aan den IJssel en duurt tot half 4. Ben jij er ook bij? Tot dan!

Leerlingen groep 5 – 8

Kom je ook naar de HCR verkoping en zit je in groep 5-8? Dan is het wel heel leuk als je deze woordzoeker (download) maakt en de goede uitkomst hebt, je kunt de puzzel inleveren in de knutseltent en er een leuke prijs mee winnen! En er zijn ook heel veel andere leuke dingen te doen!

Naast onze nieuwe kramen, zijn natuurlijk ook onze vertrouwde standhouders weer van de partij. Met ruim 65 kramen bieden wij u een divers aanbod… iedere kraam is een bezoekje waard! Zie onze brochure (download)

Flyer

1 Reactie op “Jaarlijkse Verkoping & Rommelmarkt.”
  1. thirza schreef:

het is zaterdag 9 maart want 11 maart is op n maandag