Hendri Rietveld loopt voor HCR!

Net als voorgaande jaren loopt Hendri Rietveld uit Zwijndrecht mee met de Nijmeegse Vierdaagse. Deze keer voor stichting HCR en Asociatia Betania Bacau.

Door Hendri te sponsoren beloont u dus niet alleen zijn prestatie maar steunt u stichting HCR! Klik op de onderstaande link om Hendri te sponsoren.

Link sponsoring Hendri Rietveld

Hendri-Rietveld-voor-HCR

37e vierdaagse!

Het wandelen zit Hendri Rietveld in het bloed. Als sind de middelbare school doet hij aan wandelsport. Per jaar zo’n 800 geregistreerde kilometers! Dit jaar doet hij voor de 37e keer mee aan de vierdaagse in Nijmegen. Gesteund door zijn vrouw Sjanie en hun drie zonen.

Hij loopt al een heel aantal jaren voor een goed doel. Een extra doel zoals Hendri zelf zegt. Dit jaar voor stichting HCR en de projecten van Asociatia Betania in Roemenië. Deze projecten hebben een plek in zijn hart.

Hendri loopt, zijn inzet wordt beloond door uw steun. Door Hendri te sponsoren beloont u dus niet alleen zijn prestatie maar steunt u stichting HCR! Wij stellen zijn inzet zeer op prijs en wij hopen van u ook. Dit initiatief verdient u en onze steun. Het is heel simpel; grote en ook kleine bedragen kunt u sponsoren via deze link:

Link sponsoring Hendri Rietveld

Categorie: Sponsoring, Stichting HCR · Tags: