Hendri Rietveld liep de vierdaagse voor stichting HCR!

Met alle respect volgden we vorige week Hendri Rietveld. Hij liep de Nijmeegse vierdaagse voor de 37e keer! Deze keer voor stichting HCR. Via zijn facebookpagina zagen we hoe hij ‘s morgens heel vroeg op stond en iedere dag met veel enthousiasme begon.

Hendri loop de vierdaagse voor HCR

Ondanks een paar technische problemen met zijn telefoon konden we meegenieten van mooie momenten en zagen we iedere dag de controle kaarten. Heel fijn om te zien hoe Hendri ons op de hoogte hield van zijn ervaringen. We geven een bericht van Hendri weer:

“Ik kan me voorstellen dat iedereen wel benieuwd is hoe het is op dit moment. Nu pas laat ik wat van mij horen, omdat ik nog maar net wakker ben. Mijn telefoon is nogmaals in reparatie, dus ik kan morgen wederom geen live-verslagen doen. Helaas. Vandaag zijn we vertrokken voor de dag van Wijchen. de tweede rust was in Balgoy. Daarna zijn we over een lange, lange dijk met een lus via Niftrik naar Wijchen gelopen. In Wijchen gerust. Na de rust door gelopen naar Beuningen en via Weurt terug naar Nijmegen. In Nijmegen nog even door de binnenstad, een stukje over de Waalkade.Ik ben gefinisht om 15.50. Gelukkig heb ik nog steeds weinig problemen, voor zover ik weet geen blaren.”

Geen last van blaren dus! Voor de 37e keer de vierdaagse uitgelopen! Hendri Rietveld: “De laatste controle knip heb ik gehad. De beloning is in zicht. Nu nog de laatste kilometers naar het startbureau.”

Hendri Rietveld 37e vierdagse

37e keer!

Opbrengst!

De inzet van Hendri is niet voor niets geweest. De opbrengst van het sponsorgeld in maar liefst 1400 euro!. Voor deze geweldige prestatie kreeg Hendri een prachtig bos bloemen overhandigd van Rita van der Linden (werkgroep HCR – Hendrik Ido Ambacht).

Hendri, geweldig bedankt dat je deze 37e vierdaagse voor stichting HCR wilde lopen. We zijn onder de indruk en heel blij dat je dit voor ons wilde doen. Hartverwarmend.
Rita, heel veel dank voor al je inzet op de “achtergrond” om deze mooie gebeurtenis onder onze aandacht te brengen!

Bloemen voor Hendri

Categorie: Acties, Werkgroep HCR - H.I. Ambacht · Tags: