Familiedagen Hardenberg (2)

“De eerste dag waren er al ruim 9.000 bezoekers.  op donderdag 19 februari was het  hard werken om alle mensen te woord te staan. Op deze dag hebben we 300 nieuwsbrieven kunnen uitreiken aan belangstellenden en hebben we ook veel adressen verzameld. Het gewicht van een kaas raden deed het weer goed. Het was er erg gezellig.”

“De activiteiten in de eerste maanden zijn veel en erg veel inspanningen worden verricht, denk daarbij aan de verkoping in Krimpen aan den IJssel, verkooptafel en presentaties, het komend diner, enz. Het is geweldig om met zo’n gemotiveerde club mensen te mogen werken.”

J. Muit, voorzitter PR Commissie en adviseur van Stichting HCR

Update 23.02.2009:

“Drie fantastische dagen hebben we doorgebracht in Hardenberg met als doel de stichting HCR te promoten. Het was erg gezellig en druk. Veel bezoekers hebben kennis gemaakt met Stichting HCR. We hebben veel contacten  kunnen leggen, veel verteld over het werk in Roemenie en over de projecten in Bacau. Voor ons is het een geslaagd evenement geworden. Er was een uitstekende sfeer, en de samenwerking in de promotiegroep was geweldig. Allen hartelijk bedankt voor de geweldige inzet.”

Het gewicht van de kaas is 20.6  Kg.
De winnaar wordt nog bekendgemaakt.

T.J. van den Brandt, Werkgroep HCR – Opheusden

stand-hcr-familiedagen

Familiedagen

Categorie: PR/Fondswerving, Stichting HCR, Werkgroepen · Tags:

6 Reacties op “Familiedagen Hardenberg (2)”
  1. johan schreef:

hier hadden de rode spandoeken de zaak opgefleurt en het logo bekentheid gegeven.Ze zijn om te gebruiken.

2. marco van der grond schreef:

Ziet er weer heel netjes uit.
    Fijn dat er weer veel adressen verzameld zijn! Hebben we erg hard nodig!!
    mvdg

3. t.p. schreef:

Ziet er weer super uit zo.
    Hopen dat het net zo’n effect geeft als de wegwijs beurs

4. Alex Kort schreef:

Het was echt een super beurs. Niet alleen de beurs was een succes en heeft een forse winst opgeleverd. Ook de sfeer was super!!, ….de onderlinge band en sfeer kon niet beter.. De naamsbekendheid is zeker weer sterk uitgebreid en wel te verstaan nu in het wijze oosten.

5. tonny schreef:

Het was weer fantastisch. Gezellige dagen, goede opbrengst en natuurlijk waar we het voor deden: Landelijke bekendheid, en dat is zeker gelukt. 90% wist niets van de HCR. Dat is zeker varanderd. De sfeer onderling was geweldig, en voor deze:Hartelijk bedankt voor het helpen en promoten op de beursdagen…..Op naar de volgende!!!!!

6. anoniem schreef:

de winaar krijgt een dinerbon van €50,-!!