0653 444791 info@stichtinghcr.nl Lindelaan 10, 4043 MB, Opheusden

• ING rek.nummer: NL13 INGB 0007 5255 31
  • Rabobank rek.nummer: NL 62 RABO 0314 1255 82
  • t.n.v. Stichting HCR

Ons motto is: Uw hulp is hun toekomst!

Onze projecten bestrijken een grote doelgroep. Kinderen en jongeren met beperkingen, arme gezinnen, jongeren in problemen en achtergestelden in de samenleving hebben uw en onze hulp nodig!

Stichting HCR en Asociatia Betania onderscheiden zich van andere hulporganisaties, omdat zij een vaste post hebben in Bacau. Hierdoor komen gelden en goederen op de juiste plaats terecht.

Steun het werk van HCR door een gift via iDeal of Creditcard. Kies het bedrag wat u aan HCR wilt geven en betaal online via uw eigen bank. Snel en zeker.

Wilt u ons periodiek steunen, kies dan voor automatische incasso. Dat kunt u regelen via deze pagina.

Bedrag

Stichting HCR wordt door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit houdt in dat giften aftrekbaar zijn van de inkomsten- of vennootschapsbelasting (uiteraard binnen de daarvoor geldende regels).