De HCR nieuwsbrief van december komt eraan!

Begin december verschijnt onze nieuwsbrief opnieuw, deze keer het thema: Zorg voor baby’s en ouderen. We laten u vast meelezen uit de 5e en laatste nieuwsbrief in 2008, een aantal fragmenten:

“Velen van u kunnen zich vast nog wel de beelden herinneren van kinderhuizen in Roemenië direct na de revolutie. Veel kinderen werden in verschrikkelijke omstandigheden gevonden en er werd veel hulp geboden
vanuit het westen voor deze kinderen. Met dit imago levert Roemenië nog steeds een gevecht.”

“Armoede zorgt dan soms voor onbegrijpelijke situaties: gevallen van zieke mensen die niet op tijd geholpen worden omdat dokter en medicijnen niet te betalen zijn, kinderen met een ernstige handicap die ergens in de stad geïsoleerd leven en waar niemand vanaf weet, gezinnen die hun kinderen geen eten kunnen geven waardoor ondervoeding, ziektes, schoolverlating en allerlei nare dingen.”

“Ik bezocht een familie waarvan de man ernstig ziek was. Deze man wilde zelfmoord plegen maar was tijdens het gesprek rustig. Dit was een goed gesprek en hij zag af van zijn ideeën.”

“Op zaterdag13 september jl. vond de beleidsdag van de Stichting HCR plaats in De Wereldwaag te Dordrecht. Het voltallige bestuur alsmede leden van de werkgroepen waren aanwezig.”

“Voor dit jaar is nog een bedrag van € 70.000,= nodig. Ik hoef u niet uit te leggen waar deze gelden voor besteed worden, daar kunt u in de diverse nieuwsbrieven en op onze internetsites voldoende over lezen.”

De nieuwsbrief van december is een uitgebreide nieuwsbrief met veel onderwerpen, een recept en andere informatie. Als u de nieuwsbrief niet ontvangt maar wel wilt ontvangen stuur dan een berichtje naar het secretariaat. Wij zorgen dan dat u onze nieuwsbrief ontvangt!

Categorie: PR/Fondswerving, Stichting HCR · Tags:

1 Reactie op “De HCR nieuwsbrief van december komt eraan!”
  1. johan schreef:

Ik mis in de letters de foto’s dat staat ook op de folder