Concert in Lekkerkerk

Benefietconcert HCR

Op zaterdag 18 september werd het benefietconcert gehouden dat al eerder via diverse media was aangekondigd.  Vanaf binnenkomst konden onze bezoekers niet alleen bladeren in verschillende nieuwsbrieven en andere informatie van en over de Stichting HCR, maar konden ook een videopresentatie bekijken over het werk dat, door de Stichting HCR  en Asociatia Betania in Bacau wordt gedaan. Dat varieerde van het opknappen en renoveren van schoolgebouwen, afdelingen van een ziekenhuis en noodhulp aan de allerarmsten van de bevolking, maar ook waren er beelden te zien van de laatste overstromingen.

Voorzitter Pleun Eikelboom opende deze avond. Nadat de voorzitter de doelstelling van deze avond benoemde, werd er contact gezocht met André Muit, directeur van Asociatia Betania, die even later  het woord kreeg en live, via een videoverbinding vanuit Roemenië en nogmaals aandacht vroeg voor de doelstelling van deze avond en ons een goed concert toewenste.

Dit concert was mogelijk door belangeloze deelname van:

• Gerrit Christiaan de Gier (orgel en piano)
  • Jochen de Gier (orgel),
  • Elice de Gier (piano)

Trio Bonbon, bestaande uit:

• Pauline Both, (orgel en klavecimbel)
  • Clarinda Otterspeer (blokfluit en cello)
  • Annemarie Nobel (blokfluit)

• Pleun Eikelboom (orgel)
  • Pieter Roozendaal (koster)

De kosten van deze avond zijn gesponsord door een aantal lokale bedrijven zodat de volledige opbrengst, van ruim 520 euro!, ten goede komt aan de projecten in Roemenië.

Alle medewerkers, sponsoren en donateurs hartelijk dank!

Categorie: Acties, Stichting HCR · Tags:

2 Reacties op “Concert in Lekkerkerk”
  1. Arie schreef:

Ik was er en iedereen die er niet was mag er spijt van hebben. Het was een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar! Met dank aan alle (ook jonge) muzikanten. Zij zetten zich niet alleen belangeloos in voor dit goede doel, maar konden ook zichzelf op een mooie wijze presenteren. En een mooie opbrengst!

2. marco van der grond schreef:

Helaas kon ik er niet bij zijn! Leuk dat iedereen zo even contact had met Andre!
    Ook een mooie opbrengst!